0
Patikusios prekės

D.U.K. – Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kaip pateikti užsakymą?

Pasirinkite norimą prekę, spauskite „Pridėti į krepšelį“, tada – „Atsiskaityti“. Užpildykite užsakymo formą ir patvirtinkite pirkimą.

2. Kokie galimi pristatymo būdai ir kainos?

Siūlome pristatymą per kurjerius, į paštomatus arba atsiėmimą fizinėse parduotuvėse. Kainos – nuo 2.49 € , priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo. Atsiėmimas fizinėse perduotuvėse - nemokamas. Užsakymams nuo 60 € pristatymas taip pat nemokamas.

Daugiau info: Prekių pristatymas

 3. Kada gausiu užsakytą prekę?

Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto būdo. Dažniausiai – per 1-2 darbo dienas.

Daugiau info: Prekių pristatymas

4. Kokie atsiskaitymo būdai galimi?

✔️ Bankinis pavedimas

✔️ El. bankininkystė

✔️ Atsiskaitymas kurjeriui ar paštomate pristatymo metu

✔️ Atsiskaitymas internetu MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron mokėjimo kortelėmis

Daugiau info: Apmokėjimas

5. Kaip atšaukti užsakymą?

Jei užsakymas dar nepagamintas ar neišsiųstas – rašykite el. paštu info@superdovana.lt arba skambinkite +370 676 29494.

6. Gavau brokuotą prekę. Ką daryti?

Rašykite el. paštu info@superdovana.lt, pridėkite užsakymo numerį ir prekės nuotrauką.

7. Negaunu užsakymo patvirtinimo. Ką daryti?

Patikrinkite „Spam“ ar „Junk“ skiltis. Jei vis dar nerandate – susisiekite su mumis.

8. Kaip gauti sąskaitą faktūrą?

Užsakymo metu pažymėkite „Reikalinga sąskaita faktūra“ – išsiųsime ją Jūsų el. paštu, kurį nurodėte užsakymo formoje.

9. Ar galiu užsakymą siųsti kitam žmogui?

Taip! Nurodykite kitą gavėjo adresą „Pristatymo adreso“ skiltyje.

10. Kaip grąžinti netikusią prekę?

Grąžinti galite:

  • Į fizinę „Dovanų šalis“ parduotuvę,
  • Registruotu paštu,
  • Per Omniva paštomatus.

Daugiau info: Grąžinimas ir garantija 


Kyla kitų klausimų? Rašykite mums: info@superdovana.lt, skambinkite: +370 676 29494